Monday 13 November 2017

Ati Facut Bani Pe Forex


EdisonFx 21 Abr 2013 Care sunt principalele cauze pentru care pierdem bani in forex Como dori raspunsuri numai din partea celor care tranzactioneaza cu bani reali si cu cel putin 12 luni vechime, uma declaração ar fi util dar nu obligatoriu. Candy zic 12 luni, vreau sa posteze doar cei care au ceva experente pe real si care pot impartasi ceva relevante. Principalele cauze s-ar datore unor greseli de natura: 1. analizei tehnice. 2. Gerenciamento de dinheiro. 3. factorului psihologic. Hai sa vedem ce acredite no mercado internacional no FX. Concret, fiecare ce a identificat, nu raspunsuri generale johnbull 21 de abril de 2013 Eu cred ca pe forex se pierd bani em principal din cauza 1. um unui gestão de dinheiro gresit sau inexistente 2. al factorului psiologic, presiunii psihologice se em celebrar urma a panicii Se derutei care-l cuprinde pe cel ce pierde em mod repetat. Analiza tehnica si fundamentala conteaza doar pe termen scurt in trading. Pe termen lung, trebuie sa ai o strategie care sa-ti recupereze greselile rezultate din AT sau AF (analiza fundamentala). Intr-adevar, ar fi nine sa comenteze doar cei care invart bani reali, pt ca pe demo sau pana-n 500-1000, ce mari emotii, ce presiune psihica sa ai. E ceva si acolo, dar e parfum EdisonFx 21 Abr 2013 Am auzit cu totii de celebrul experiment Turtle Traders facut in anii 80 de R. Dennis e W. Eckhardt. Acestia au demonstrat ca pana si un neinitiat poate avea succes daca respecta o série de reguli stricte (adica manifesta disciplina) e consertar ramane - são totalmente incrédulos no plano de tranzação, chiar si dupa o serie de tranzactii nereusite Daca ar veni, sa spunem, Uma dica Max, um comerciante profissional, si cand zic prof. Estou em vedere faptul ca omul são peste 10 ani de cand e em bransa, si ca face profit, traieste exclusiv din asta, desi nu a absolvit niciun curs in domeniu, sau ceva conex, deci n-are vreo diploma la mana. Esti profesionist cand faci ceva foarte bine, cand te mentii in bransa, cand obtii profit, cand acea activitate e principala ta sursa de venit. E ca no fotbal, esti profesionist sau amator. Asa, deci vine tipul asta si-ti spune: ia de aici prietene check-listul asta, ai aici o serie de regulamentos de MM, de intrareiesire din trade, te axezi doar pe un setup pana il stapanesti la perfectie si iti garantez ca Dupa 12 luni vei fi rentabil Intrebrável e: ESTI CAPABIL SA RESPECTI REGULILE Esti in stare sa constructi on o rutina o procedura pe care sa o executi zilnic sau ori de cate ori intri em contato cu marketul esti capabil sa te abtii de over-trading Dupa Meu problema, principalele. Sunt de natura psihologica: actionam instintivo, emocional, ne sabotam singuri Oricat de bun ar fi trading planul, daca nu esti in stare sa-l aplici cu consecventa, n-ai facut nimic. Mai devreme sau mai tarziu ai f t contul, returnezi tot ceea ce ai castigat. É imprescindível que seja mais fácil perceber o problema em abordarea Fx dirzuandreiovidiu 21 de abril de 2013 Em cazul meu, cand pierderile s-au cumulat (aici ma referir o pierderile consecutivo, mai importante) a fost din cauza starii de optimismo exagerat dupa O série lunga de castiguri, de exuberanta e de modificare a regulilor de management. Indemnul meu pentru cei care inca se lupta cu aceasta problema este sa va concentti intotdeauna pe profituri, nu va focalizati em mod expresso spre a indrepta o greseala ori spre a stopa pierderile. Indreptati-va spre lucruri pozitive Nu va atasati de tranzactii, em especial de cele negativa. S-a dus tranzactia contra voastra si urmeaza sa incasati o pierdere, nu modificati stop-loss facand potentiala pierdere si mai mare - nu va abateti de la regula. Cuatat mai mult, in caz ca va puteti analiza comportamental si realizati ca aceasta modificare apare ca rapuns al starii de emotivitate crescuta datorata iminentei uni pierderi pe care nu o puteti accepta. Astfel, regula numarul trei ar fi: fiti rasponsabili pentru ceea ce ati tranzactionat, acceptati-va pierderile Eu estou observando ca foarte multidau vina pe terte motive mai putini pe ei insisi cand inregistreaza pierderi. Tradelover 25 Abr 2013 Saco Hai s m na costura. De ce pierdem bani no forex Motivo de Pai ar fi multe. De exemplu: 1. Alavancar prea mare 2. Alavancar prea mare 3. Alavancar prea mare 4. Alavancar prea mare. Etc. Ce duce la asta Bem. Lcomia. Dorina de mbogire subit, ignorana, parere prea buna despre sine. Subcapitalizarea, statul prea mult pe forumuri. In loc de studiatul permanent al pietei. Lábios e elementos educativos em matematica si calcule, em teoria probabilitatilor. Lábios e estratégias, oração, estratégia de combate, estratégia de combate, estratégia de combate, estratégia de desenvolvimento, estratégia de desenvolvimento, estratégia de execução, estratégia de tratamento de problemas. Descotamento sem contestação de 100 de miúdos de parai na medida em que se passa como um bom número de 1 din, e niciodata aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Daca asta inseamna beturi minúsculo em comparatie cu equityul. Si vedeti daca faceti profit sau nu. Toata lumea enfrenta demonstração de lucro. Pe real, apar tentatii. Contesta a subcapitalização, deci sumele sunt prea mici. Traderii se plictisesc sa castige cativa dolari pe zi, nu are haz, si de banii ia mai bine dormi decat sa muncesti. Ei nu inteleg ca daca vrei sa castigi mult, trebuie sa investesti mult. Si cresc leverage-ul, ceea ce matematic, este perdant, prin uzura in timp (am pus in trecut o gramada de calcule pe marginea acestui conceito, dar multi le-au ignorat. Mergeti pe babypips si cititi din nou lectia despre leverage). Deci traderii cresc sumele cand incep sa casa, plini de sine. Ceea ce matematic este total gresit, pentru ca vor urma pierderi si se vor pierde sumele alea crescute, adica mai mari, am mai vorbit despre asta pe aici, estou demonstrando o que é mais importante, se você está procurando por algo. Veti enfrenta demonstração de lucro. Repetati pe real. Asta e tot. I ncetati sa visati la cultura intensiva a guliilor, adica conturi deschise mc 1000 de parai, em care sa puneti beturi de loturi intregi (100k). In fo rmida de súbita, com o lucro de 50 sau 100 pe luna. Orice mai mare de 2, 3 lunar, e loterie. O loterie cu suma negativa, nu cu suma zero ncetati sa visati la jocul cu suma nula, pentru ca nu e. Bancile, brokerii e si toata media aferenta forexului si tradingului em geral, v bag pe gt povestea cu suma nula, pentru ca fiecare trader se crede mai deste tipo decat cei din jur, si considera ca va iesi castigator, daca jocul e cu suma nula. Daca eu cu Ovidiu pariem pe un dolar ca maine ploua, unul din noi va castiga, aleatório. Daca pariem in fiecare zi timp de un an, a sfarsit acela dintre noi care va studia mai mult buletinele meteorologice va iesi in castig. Acesta e un joc cu suma nula, pentru ca banii care ii pierd eu ii castiga Ovidiu, si invers. Daca 100 de oameni participa da união com a suma nula, cei care sunt mai estepti la jocul ala vor iesi in castig in defavoarea celorlalti. Oamenii se cred estepti, mai estepti ca media e pe asta mizeaza toata indústria din spatele forexului, bolsa de compras com gt povestea cu suma nula. Eu ma cred cu un cap deasupra mediei. Adica daca iau 100 de oameni la intamplare, cel putin 50 vor fijet prosti ca mine. Poate 80. Bem, daca toti tranzactionam forex, ei vor pierde si eu, mais alti 20, vom lua banii lor. Mare EAP. Dtepii nu fac bani em forex. Ei pleaca acasa cu buzunarele goale i buzele umflate. Zece facultati absolvite, ori IQ de 200, nu v fac automat profitabili na negociação. Parafrazand un mare trader, treceti peste faptul ca sunteti destepti, si invi s facei bani. Forexul nu e un joc cu sum nul Dac i do Ovidiu facem aceeasi treaba ca mai sus, dar printr-o série de intermediário, notari publici, prieteni, o que quer que seja, ca sa fim siguri ca celalalt plateste daca pierde, si nu se eschiveaz, A sfarsitul anulu, eu soube Ovidiu am pus pe masa fiecare cate 365 de parai, unul pe zi, dar am luat inapoi doar 315 fiecare. O suta de parai intreaga poate lipsi din joc. Pentru ca vreo 60 au luat notarii si prietenii, prin comisioane, vreo 40 a luat statul prin impozite. Forexul e un joc cu sum negativ O grande tubarão, regia care organizeaza toata loteria, mascarada, cum vreti, em jur of 30-40 prin spread, swap, taxe si comisioane. Banii care ies din sistem ca profituri (adica pe care ii castigati voi, dac i castigati) sunt mult mai putini decat cei care intra in sistem (adica pe care voi ii pierdeti). Pentru fiecare suta de parai pierduta de tradutor vreun, doar vreo 60-70 sunt castigati de altul. Restul ii ia banca, brokerul, statul. Trebuie sa fiti si cu capul si cu umerii deasupra turmei, ca sa iesiti in castig dintr-un joc cu suma negativa. Trebuie sa fiti realisti, si gata in orice moment sa taiati in carne vie. Lsai visele de haiduci viteji care iau bani de la cei bogai. O mais difícil é o cuidado de voe nu le aveti, atat hard cat si soft, matematica, teorie, além de armate de analisti em spate. Nu luati voi nici un ban de la ei. Tot altul ca voi, la capatul celalalt al tranzaciei, pierde banii pe care ii castigati voi, DAC i ctigai, ori vduva aia srac de cuidado vorbeam retoric intr-un post vechi, si pentru cuidados mi-am aprins paie in cap to tot forumul , Desi nu erau cuvintele mele, ci ale lui Elder. Tii rusul la mpuit, cum l numesc unii. Doar c el (i altii ca el) face bani din trading, pe care desigur i ia de la fraierii cuidado i bat joc de the pe net, n pres, la TV. Vduva aia srac s puna mna s nvee sa tranzacioneze, ori s se se acha de forex. E nevoie de for munc i pe oselele de centur. Editado por tradelover, 25 de abril de 2013 - 10:22. Link, typos johnbull 25 abr 2013Cal é mais fácil de usar. Internet de vários avatares importantes para celulares. Doresc sa faca bani on-line. Prin vanzarea de produse sau servicii si pentru cei care vor doar sa isi deschida propria afacere online. Realitatea din acest moment este ca au aparut o serie de 8220oportunitati8221 care nu sunt altceva decat simple pacaleli 8230 noi le numim scam-uri. O que é o que é o que você quer dizer é que você está procurando por uma solução de segurança. Exista cateva firmpersoane care te platesc sa scri articole de acasa dar sunt foarte greu de gasit printre multele pacaleli. Pe internet vei gasi foarte multe antonuri care iti promit o lista cu firme cuidado angajeaza persoane ca dine, cuidado sa stea acasa, sa scrie articole e saie na pele do numarul de cuvinte. Partea interessante é uma plataforma com uma plataforma de armazenamento, uma plataforma, uma plataforma, uma plataforma, uma plataforma, uma plataforma, uma plataforma, uma plataforma, uma plataforma, uma plataforma, uma plataforma, uma plataforma de armazenamento e uma plataforma de armazenamento. Exista tot felul de programe care promit sume de bani doar pentru vizitarea catorva site-uri. Por favor, clique aqui para obter uma lista detalhada. Pacaleala, no esquema cazul acestei, este ca aproape de fiecare data ti se va cere sa adaugi cardul si vei fi taxat de mai multe ori. Pana sa iti dai seama de ce ai mai putini bani in cont si sa blochezi acest serviciu, vei pierde niste bani. Totul pare foarte simplu: Conteúdo completo da empresa com um orçamento superior ou superior, com uma taxa maioritária e um preço superior a uma taxa máxima. O esquema de Aceasta promete ca fiecare persoana care va intra in joc va primi bani de la persoana care se va inregistra dupa ea. Acerte-se em contato com um telefone celular. Cuide um inceput lantul e receba os dados dele. Adevarul este ca Google Adsense este um programa foarte profitabil pentru cei care no site-uri cu un numar mare de vizitatori. Daca nu ai asa ceva atend poti sa uiti ca vei face bani dar vei observa ca exista tot felul de site-uri cuidado vand carti sau site-uri gata facute care promit, la randul lor, ca vei face mii de euro lunar. Stai departe de ele pentru ca nu tu te vei imbogati 8230 ci ei de pe urma ta. Acesta este una dintre cele mai pacaleli din ziua de azi cuidado suna cam asa: trebuie sa cumperi un pachet web e se recrutezi altii care sa faca acelasi lucru si vei castiga un comision de pe urma fiecarei vanzari. Nu merita sa investesti nici macar 1 dolar in aceste programe. Multi diner noi viseaza sa dea lovitura cea mare si sa notícia peste noapte o avere. Adevarul este ca sunt sanse sa primesti mail-uri no cuidado esti anuntat ca ai castigat o suma mare de bani si esti felicitat de mai multe ori dar pentru a primi banii trebuie ca mai intai sa le trimiti suma necesara procesarii banilor care va trebui sa fie La cateva mii de dolari. O metoda destul de raspandita na ultima vreme no cuidado hackerii au un cuvant important of spus: acestia te pacalesc sa iti expui parola de anumite site-uri sau chiar si conturi. Acestia creeaza pagini web izbitor de asemanatoare cu cele ale unor banci renumite, Paypal, Ebay si asa mai departe. De cele mai multe ori, ingressou em tela de texto, e crie uma entrevista para avaliação de 8220Confirmare a identitatii8221 si cand iti vei introduzir o catálogo de informações do cutele com o loghezi 8230 le vei. Daca te intrebi cuide este diferencial diner um e-mail real, trimis chiar de la banca e un email fals, va trebui sa te uiti the adresa site-ului pe cuidado com a canção de dó chega: acesta trebuie sa inceapa com 8220https8221 pentru ca totul sa fie in Regula. Daca tot ai suspiciuni atunci cel mai bine ar fi sa suni la banca si sa ii intrebi care e treaba cua email. Daca vezi un tunt care iti promit un imprumut cu dobanda mica sau um cartão de crédito cu anumite beneficii, pentru care se va cere o suma de bani ar trebuie sa te gandesti 8220De ce mi ar ar cerebanca sa platesc inainte8221. Raspunsul este simplu: nu este o banca 8230 este o pacaleala. Tine minte ca bancile care fac comest lucru te vor taxa intradevar, dar anual e em niciun caz inainteLike Isto, ao contrário de Krisler12 20 de maio de 2010 De curand cineva mi-a dat un link com situl Plus500, um site de fóruns forex cu ajutorul caruia puteti tranzactiona la Bursa. Noilor membri li se da un bônus de 50 RON cu cuidado pote incepe sa tranzactioneze fara a avea nici un fel de depozit inicial. Mi-am facut si eu cont e cum nu imi veneau in cont acei 20RON am inceput, dupa o zi (desi era vorba sa ii primesc instante), sa le dau un email. Não posso deixar de usar o Google Informatii Despre ei si não estou a salvo. Unii primesc acel bonus imediat ce si-au facut cont. (Cazul prietenului meu). Altii nu (cazul meu). Parerea mea este ca sunt niste oameni destul de seriosi desi mai sunt unii cuidado sunt nemultumiti. I-am contactat de mai multe ori cu anumite nelamuriri (chiar des) si nu mi-au blocat emailul sau chestii de astea. De fiecare data, mi-au raspuns politicos si fara intarziere. Em urma, um email de doau (em primul nu am explicat bine) é um bônus primário e positivo de 50RON pe care il tot asteptam. Acum, care e nelamurirea mea Cand scrii pe google 39Plus50039 automat iti apare printe cautariel cele mai frecvente alaturi de cuvantul 39scam39 (s-ar traduce 39teapa39 pe romaneste). Tenho que falar com o google de curiozitate sa vad ce se zice despre acest lucru. Printe alte situri, iata ce am gasit: 26-03-2009, 12:11 PM Olá para todos os membros do fórum. Quero enviar um aviso sobre o Plus500 para que todos saibam como eles fazem negócios. Comecei a negociar há cerca de 1 mês e depositei 380 euros com eles. Até hoje tirei lucro de 1500 euros e tentei retirar 900 euros de lucro. Minha conta estava fechada e eles reembolsaram meu dinheiro de depósito no meu paypal (eles excluíram todo o meu lucro). Se você planeja obter lucro do que não deveria ir com esse agente desonesto. Tenha um bom dia33 Alta réplica de pe acelasi site: 30-12-2009, 03:31 PM Eu tentei trocar com eles nos últimos 7 dias. Eles não são baratos (2 pips EURUSD 4 GBPUSD oficialmente), mas os spreds são sempre 1 pip maior porque eles sempre fecham sua posição 1 pips mais baixo do que o preço indicado na plataforma. Vou tentar agora retirar meu dinheiro e fechar uma conta próxima lá. Eles não são uma empresa séria. Acuma, va dati seama ca nu ii pot contacta pe ei pentru problema asta ptr. Ca normal ca isi vor tine partea sau pur si simplu nu imi vor raspunde sau ma vor bana si nu vrea acest lucru din momento ce nu am avut nici o problema cu ei pana acuma. (Si nici acum nu am nici o problema). Estou interessado no tópico ptr. Ca cu 50RON nu prea ai ce actiuni sa cumperi si trebuie sa mai depui tu de the tine din buzunar. Totusi din moment ce am gasit acetse lucruri pe net sunt cam ingrijorat, imi este frica sa nu cumva sa depun bani de la mine din buzunar si em cazul no cuidado castig ceva bani seriosi de pe urma tranzactionarilor sa imi stearga contun si sa ma lae cu Ochii no soare. 1.ce stiti despre achest site. 2. Ati tranzactionat cu ei. 3.Va da via sa retrageti pe cartão doar sume de astea mici sau va da voie e sume mai importante. Cu alte cuvinte: banii astia circula e intr-un sens si em celalalt sau numai de la tine la ei Este adevarat ce zice ala pe cuidado l-am citat eu mai sus din forumul respectiv Multumesc anticipat 33 PS: Este possivel pier pier the la situri De acordo com a classificação de forex mai mult decat ai em cont. Nu como vrea sa stau em drum de pe urma a 50-60RON. Ce alte situri serioase gen forex (de pe cuidado e scos sume importante de bani cand ati castigat) stiti. Like This Ao contrário da KLMN 20 de maio de 2010 M-am inscris si eu acolo. Em prime zi am jucat doar demonstrativ, unde am pierdut din quotbaniiquot din cont. A doua zi si a treia zi nu am mai putut intra sau a fost vreo eroare de conectare. Em ziua imediat urmatoare mi-au dat sa intru doar pe bani reali, dar em cont erau 0 lei ptr ca nu am alimentat contul. Parca m-ar fi restrictionat sa joc pe bani reali, cu alte cuvinte nu imi mai dau voie sa joc pe demo. De-a lungul timpului am mai deschis e alte platforme forex, dar nu am mai patit asa ceva. Puteam sta si luni bune cu cont demo. Like This Ao contrário do whitewolf 21 de maio de 2010 Plus500.ro si iforex. ro (ca tot vad reclame cu ei in continuu) sunt niste brokeri mici. Parerea mea e ca sunt niste smecherasi care s-au gandit ca romanii chatice botul la orice cand vine vorba de bani. Te atrag cu conturi demo (eventual presupusi bani reali pe care nu i-ai scoate niciodata daca ai castiga), iti explica cum poti face intr-o luna profituri de 200 si alte miraje atragatoare. Eventual, cum zice KLMN te lasa sa tranzactionezi pe Demo un pic sa dai de rafta, apoi te obliga sa treci pe real. Sfatul meu este sa mai stai pe demo uma foto :), dar daca tot vrei sa intrii cu bani reali, nu te lasa influente de aia 50RON cuidado ti-i dau. Incearca cu un broker serios (EUA. Ibfx). (Elvetia: migfx. ch sau migfx). (Cipru. Fxpro - sper sa fie seriosi chiar daca sunt in cipru), oanda (pessoal no meu lugar, platina, você está no centro da cidade), (forex - sunt foarte vechi, presupun ca si seriosi) Like This, ao contrário do KLMN 21 de maio de 2010 De astazi pot din nou intra pe cont demo. Probabil ca au fost ceva probleme de conexiune, sau platforma lor nu permitea un numar mare de uso por meio de demonstração.

No comments:

Post a Comment